Accepterad Hugo Hej | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pär Pettersson

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198032266852/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo samuelsson

Vad är ditt discord namn? Bubben987

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Jag födes i ett litet samhälle med med mamma pappa och min katt. Min pappa och mamma hade tyvärr väldigt mycket med polisen att göra för dom höll på med både knark och på de det ena och det andra. så en kväll då pappa hade tagit knark så blev han arg på mig för ingen ting så han kastade min katt så hårt in i väggen satt katten dog. Jag grät i väckor och bestämde mig att sen den dan, att när jag fyller 18 så ska jag flytta till storstan och bli polis för att stoppa fler föräldrar att behandla sina barn som jag blev behandlad som liten. vilket gör att min gubbe/ har svårt att prata om in barndom och har väldigt lätt att bli arg för ingenting. men min gubbe/jag är fortfarande väldigt ordningsam och går i med hela min skäl i allt jag gör!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vil bli polis satt jag kan stoppa kriminalitet och bekämpa brott! at det som hände mig aldrig behöver hända någon annan

Vad kan du bidra med till serverns RP? En ordningsam polis som gör sitt jobb jätte bra och älskar sitt jobb som polis. Och utanför mitt jobb så är jag en trevlig men ganska rädd och pratglad typ som inte har några fördomar om folk!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar satt det går bra för dom andra i spelet och inte bara än själv!

Hur hittade du Unive? Jag kollade på COSMO på youtube!

Godkänd intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka