Nekad Hugo heden | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hugo heden

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199170930656/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo heden

Vad är ditt discord namn? The_OG_Gamer1337#2694

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alkaba Rodrigo och är 32 år gammal. Alkaba är en Mexikansk brottsling från grunden men har kommit till staden för att leva ett vanligt medborgar liv. Alkaba är en person som har en väldigt stark åsikt och vill att alla andra ska tycka som han, då han skapat många rivaler i andra livet. Alkabas största intresse är bilar och bara fordon over all. att byta bill typ varje vecka är det bästa Alkaba vet, man kan ju inte klaga på att kunnat flexa lite med bilen också.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för att jag vill bli en del av det comutity som unive har och kunna utnyttja alla grejer som finns att göra på servern. jag vill bidra med en karaktär som gillar att påvärka andra men jag kommer också bidra med att försöka hjälpa och och påvärka denna server till det posetiva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär kommer att skapa många vänner men många fiender och rivaler. Alkaba hatar personer som försöker påverka han och som vill att han ska göra vissa saker. han gör exakt vad han vill och bryr sig inte om så många andras åsikter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär till exempel att inte sätta den riktiga personen bakom gubben i ett jobbigt läge. att kunna låta dem vinna en sak för Rp skull är väldigt viktigt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att kolla igenom FiveM servarna och kolla upp på youtube.

Nekad tyvärr utveckla karaktärsberskrivningen. Du får ansöka igen efter 24h

Tillbaka