Nekad Hugo | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hugo..

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
5
Användarnamn: Hugo

Vad ska gänget heta? Maffia/ Den ska kallas för Ryska maffian men heter bara Maffian.

Vad heter du i verkligheten? Hugo

Ditt födelsedatum: 4 April 2006

Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar oftast vara inne minst 6-7 timmar kan man säga. men det kan hända att man får ta undantag t.ex. kallas/fester.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 235 timmar på fivem.

Berätta om din karaktär: Det var en kille med namn Hugo Nilsson. Hans Pappa var från Ryssland och hans Mamma var från Sverige. Det var en mycket fattig familj och dem både i en gammal husvagn. Dem var så fattiga att Hugo började att råna folk med sin Ryska kniv som han hade fått av sin pappa. Tillslut så orkade inte familjen med att vara så fattiga så dem flyttade till Ryssland. Men när dem kom till Ryssland så flyttade Hugo ut på gatorna utan några vänner utan några pengar bara en Rysk kniv. Så han såg ett par killar som sålde knark och började tänka på tanken ifall han ska göra ett snyggt move och han tänkte vad kan hända jag har ändå ingenting. så han gick fram till dem och började babbla massa skit och till slut så fick han dem båda att skratta så mycket så dem knappt kunde stå up. Och då så såg han sin chans att ta upp väskorna och sin kniv och stycka den ena killen i benet och sen springa så långt som han bara kunde tills en Rampo bil rullar fram och han visste då att han hade tagit knarket från den Ryska Maffian. Han visste om att ifall han skulle sprungit så skulle han bara fått större problem så han gav väskan och trodde att allt skulle bli lugnt men nej nej han hade huggit en av deras medlemmar i benet så han skulle få tillbaka lika hårt som han gav. Så dem tog fram en brännare och gav han ett märke där det stod Ryska Maffian. Han visste att han var så svag just då så den enda iden han hade var att han kunde göra var att åka tillbaka till Sverige och försöka få veta vart han Multi staden så han kunde få tag i Philip. Och till slut så skickade han ett brev till philip som var presidenten av Multi- Staden så hans enda hopp var att få hjälp av philip så att Hugo kan ta ner Ryska Maffian och göra Hugo till bossen av hela Ryssland för Ryska maffian var dem som styrde landet typ. Så han visste att ifall en president gör krig mot ett annat land så kommer fler länder lägga sig i och ingen gillar Ryssland och då skulle alla länder hjälpt Multi-Staden. Men hur det slutar det återstå att se. (Fortsättning följer)

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jo, Jag tycker att jag vill utveckla min RP som kriminell och jag vill inte bara vara som andra gäng utan jag vill vissa att Ryska Maffian kommer vara unika och vi kommer att visa att vi är från Ryssland och vi är värdens största knark säljare och vapen försäljning, Jag kommer att försöka få så många på min sida men inte andra gäng bara för maffian är inget gäng som kommer att göra allians med andra utan bara många vänner och många kontakter men inga gäng som kontakter. Vi kommer också att göra så många sjuka scenarion så att varje mod/ admin kommer att vilja titta på dem hela tiden.

Har du några med dig från start med gänget? Ja absolut jag har många vänner ksk redan fullt gäng och jag har redan bestämt vice-boss.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Knark säljing och vapen säljing som riktiga ryska maffian och vi ska försöka få så många på vår sida som maffian utan dem ville aldrig ha bråk utan dem ville bara ha vänner dem kommer vara samma med oss

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har varit vice-boss för MS-13.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? jag tänker att Bossens roll är att vara en bestämd boss som inte bara ja gör du vad du vill utan nu lyssnar du på mig och om du inte klarar av det så kan du lämna detta gänget på direkten .jag kommer även som Boss först när man joinar säga riktigt strikta regler för gänget och om man inte lyder dem eller förstör RP så kommer det bli en kick oavsett om det är min bästa vän utan för eller om det är en person från Alingsås så kommer jag vara lika hård mot dem båda. jag kommer även att ta min roll som boss på 100% seriöst och om någon från mitt gäng sabbar allt för oss så kommer det inte läggas ner och förstöra andras chanser att få ett gäng ifall man bara ska lägga ner direkt det går dåligt utan jag kommer låta folk avgå men jag kommer köra mitt race som maffia boss och försöka bygga upp mitt gäng eftersom jag är bossen och det är mitt ansvar att ha ett gäng vid liv.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Jag kommer att säga till alla att dem ska ha kamera och om dem inte kan så kan jag som boss hjälpa dem för jag vill att vi alla ska kunna visa vad vi gjorde fel idag och vad vi gjorde bra idag så kan vi ta det i vår gäng kanal som jag kommer göra på discord där vi varje dag kommer att prata och säga hur länge kommer du spela idag under vilka tider osv så jag som boss får veta vad mina medlemmar gör under dagarna.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Jag kommer absolut tänka på hur det är i verkliga kriminella livet och jag kommer att tänka på att polisen kommer komma när som helst så fort det kommer att skutas ett ända skot så man kan ju skriva till dem gängen vi kan göra delsen här upper t.ex. sandy och där så kan man göra skotlosning och det kommer se så bra ut ifall dem gör en bra dela och sen så vänder sig något av gäng om och börjar matta skott och dem andra vänder sig om och börjar matta skott och till slut så står det bara en person kvar. det är ett bra dröm scenario för mig som i typ filmer.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer försöka att samla mina gäng medlemar i ett grup samtal i en server som heter Ryska Maffian och varje dag man kommer online så sätter man sig där och snackar med dem och ifall man inte kan spela på hella dagen förutom vid den tidpunkten så skriver man det i chatten jag kommer även att skriva strikta regler även kommer jag som sagt säga strikta regler´när man joinar gänget.

Hur hanterar du kritik? jag får ju som alla andra ta åt mig och lyssna och försöka göra ett bbra svar så möjligt men man kan inte alltid göra alla människor till lags.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Absolut jag älskar servern och jag kommer försöka göra det bästa jag kan och om det inte går hem så blir får det ju bli så, inget jag kan göra åt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej multi-staden är den bästa servern jag vet kommer aldrig byta server.

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka