Accepterad Hugo Eriksson | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Användarnamn: Hugo Eriksson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198872398410/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Sam#7013

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2005

Berätta om din karaktär. en ung kille född 04 heter Hugo Eriksson jobbar som Gruvarbetare men vill tjäna lite mer i lön. Vill kunna jobba som mekaniker eller bil säljare. Har ett stort intresse för bilar. och även ett litet garage där jag meckar lite med bilar och sådant. Älskar att umgås med folk och snacka och är trevlig och vill alltid hjälpa till om det skulle vara något.

Varför ska just du bli whitelistad? Vill kunna hjälpa staden och kunna ha de i ordning, Hjälpa till med folk och hjälpa till med det som behöver. Så länge jag har spelat på servern så har man träffat på väldigt gött folk som är riktigt trevliga

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så länge jag har spelat på servern så har man träffat på väldigt gött folk som är riktigt trevliga, Den är väldigt rolig och många spelare så det blir mer roligare om man är många och man rp då

Hur många timmar har du på FiveM? 484 timmar

Hur hittade du Multistaden? En vän sa till mig att jag skulle gå in på den servern så såg jag att den var riktigt bra att inte folk går runt o skjuter bra staffs hårda regler

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja på en annan server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar ingen annan server försöker lägga mest tid på Mutistaden

Roligt att du vill testa denna servern! Fin ansökan :)

Discord: SnobbeN #0807

du har länkat en steam länk som inte funkar

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka