Accepterad Hugo beck | Whitelist ansökning (Razmuus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo beck

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Hugo beck

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hugo_Beck/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jones

Vad är ditt discord namn? Mr.pp#6257

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Hej,
Jag heter Hugo Bäck och jag är 25 år jag Är en bilmekaniker och det har jag velat vara sen jag var liten. Jag gillar inte att bli irriterad för att jag kan bli väldigt arg annars så är jag en snäll person som alltid bryr sig om andra men jag är inte en sån som gillar att starta bråk. Min pappa jobbade som en bilmekaniker när jag var liten och jag bara satt och kollade på vad han gjorde för att det var intressant. Och jag har en bror som heter Hasse bäck och han är 24 år gammal.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en rolig person och folk kommer gilla att vara med mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag är uttråkad och jag har hör mycket bra grejer om denna servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 20 min

Hur hittade du Multistaden? Min vän sa till mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en rolig person och folk kommer gilla att vara med mig. och för att jag kan visa detta till mina vänner så att dom börjar spela detta spelet och så att vi kan ha det roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag är uttråkad och jag har hör mycket bra grejer om denna servern. Och för att jag kan visa denna till mina vänner så att dom börjar också köra detta

Användarnamn: Hugo beck

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Hugo_Beck/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jones

Vad är ditt discord namn? Mr.pp#6257

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Hej,
Jag heter Hugo Bäck och jag är 25 år jag Är en bilmekaniker och det har jag velat vara sen jag var liten. Jag gillar inte att bli irriterad för att jag kan bli väldigt arg annars så är jag en snäll person som alltid bryr sig om andra men jag är inte en sån som gillar att starta bråk. Min pappa jobbade som en bilmekaniker när jag var liten och jag bara satt och kollade på vad han gjorde för att det var intressant. Och jag har en bror som heter Hasse bäck och han är 24 år gammal.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en rolig person och folk kommer gilla att vara med mig. Och för att jag kan visa detta till mina vänner så att dom börjar spela i denna servern och så att vi kan ha det roligt. Och att jag är väldigt bra på att fixa bilar min pappa har lärt mig
att fixa bilar sen jag var 7 år

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag är uttråkad och jag har hört mycket bra grejer om denna servern. Och för att jag kan visa denna till mina vänner så att dom börjar också köra detta. Och att det kommer bli spännande att träffa på nya människor

Hur många timmar har du på FiveM? 20 min

Hur hittade du Multistaden? Min vän sa till mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka