Accepterad Hugo | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hugo..

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
5
Användarnamn: Hugo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198373592977/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lemon

Vad är din discord tagg? Nilsson#1803

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? COPBAIT

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde lite copbait det kan jag erkänna, men ifall jag skulle fått pratat i senariumet så skulle dem kanske fått en annan bild av hela historian.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en polisbil stod vi ett hörn lite gömde när jag och 4 andra motorcyklar kör förbi henne i 170 och jag ser att hon inte gör någonting, så jag tänket jag kör ditt och kollar ifall hon var AFK eller något och jag var nästan 100% säker på att hon var AFK för jag sa hallå hallå jätte många gånger men jag fick inget svar av henne så jag tänkte aja hon var afk så när jag tänkte gå till min hoj så säger hon jag va är det, och då förklara jag vad håller du på med säger jag då och hon bara vadå ja asså gör du inte ditt jobb riktigt eller är du trött eller vad gör du egentligen och då så säger jag då att vi kommer precis 4 motorcyklar här i typ runt 160-170 km och du sitter kvar och inte gör någonting och då säger hon bara det du säger nu det är grov copbait och jag bara försöker hålla igång Rp och frågar ursäkta vad är copbait för nåt och så fortsätter hon där hon bara copbait är så förklara hon då vad det är, och jag bara ok sen ser jag bara massa idens och att gudar kommer och när det blir ett gud ärende så frågar då hon polisen är det ett gud ärende (guden säger "ja") aha då kan jag prata ooc när hon precies snackade ooc bara så, sen så får jag 3 dagars ban för copbait

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte på hennes historia så förstår jag att det låter precis som grov copbait men ifall jag skulle kunnat fått förklara så kanske det skulle blivit att vi båda gjorde lite fel i det hela aja vi skiter i detta senariot så vad det inget med det utan nej nej lyssna bara på hon.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara inte gått ditt och frågat varför hon inte gjorde sitt jobb rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Du kommer härmed bli unbannad, hoppas du har lärt dig utav ditt misstag :)

Tillbaka