Accepterad Hugo | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo..

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
5
Användarnamn: Hugo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198373592977/

Vad är din discord tagg? Nilsson#1803

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? FailRP

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var Jag som gjorde fel.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. VDM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat lagt mig ner och väntat tills jag var hel och sen satt mig på huk och spelat skada istället för att gå in i en fight direkt efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag måste vara mer tydligare när jag har bilvit på kör att förtydliga mitt sätt att säga och göra t.ex. så här "Jag är skada jag måste få hjälp! kan ni ringa sjukvårdare och att jag inte ska gå in i fight direkt utan jag är skada att ligga kvar ett par sekunder/ minuter tills jag får hjälp.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Utveckla Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vad var det du gjorde som var fel?

Mvh Emilia
Emilia#0151

Yey Emilia du har läst min banöverklagan :laughing:, Men jag tyckte det var en felaktig ban för att, Jag gömde mig bakom en bil sen sprang fram och dödade honom men han riktade gun samtidigt som han letade efter mig för jag var bakom bilen sen så springer jag fram och dödar han med min kniv.

För jag förklarade att jag förstår att jag gjort fel och att dem fick tillbaka vapnen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka