Accepterad Hugo | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hugo..

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
5
Användarnamn: Hugo

Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Vad är din discord tagg? Nilsson#1803

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? FailRP

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban, Det var en kille som jag satt på min motorcykel på en trottoarkant sen så kommer det en kille upp från ingen stans och säger du är en hora jag klipper dig och du är en hund osv jag bara hoppa ut ur bilen sen så körde han iväg, jag körde efter han då så sa han kör efter mig så får vi se ifall du kan hinna ikapp mig och då så bromsar han så jag kör rätt in i han sen så hoppar han ut och slår mig och jag springer upp på hans biltak och tar fram min kniv och hotar han han säger då att han ska säga till gudar jag tar ner kniven och sen så kör han iväg då så säger jag hallå säg till gudarna men han bara fortsätter att köra iväg men då så kör jag efter och försöker att ta ut han ur hans bil igenom F6 menyn då så sparkar han mig och jag tar upp min kniv och dödar han.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. RDM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat att ha kallat på en gud istället för att använda meny F6.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag skulle kunnat att ha kallat på en gud istället för att använda meny F6.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka