Hugo | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hugo..

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
5
Användarnamn: Hugo

Länk till din steam profil: Lemon

Vad är din discord tagg? Nilsson#1803

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag blev banad för att jag blev hotad av en kille av ingen anledning han bara kom när jag sprang så hade jag uppe mitt bäsbollträ och han sin kniv så slog jag mot han då så knivhögg han mig och jag hade lite HP sen så kommer hans kompis på en motorcykel och springer mot mig då så slog jag ner han, Sen så kom en annan kille som var hans kompis då sprang jag iväg men sen så kom jag tillbacka och skulle vissitera han ena sen så kom hans kompis igen då så slog jag ner han också men när jag visiterade honom så blev jag permanentbannad för RDM.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban, JA.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja för VDM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? varit lite mer skodespeleri, fast i den stunden skulle nog ingen ha klikkat på u tror jag inte ens en gud själv för du vill ju överleva i en sån händelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Så om jag fattat rätt så har du blivit kniv huggen, rpar inte på dom skadorna utan springer iväg. 2 till kommer och du verkar inte bry dig om att det är 1v3 när dom har kniv mm. Om jag fattat rätt så låter det som FearRP plus att du blivit knivhuggen till 1 hp och rpar som oskadad? Sjukt tråkigt. Jag kan ha fel men det är detta som jag uppfattat det som

Låter inte som att du tycker att du gjorde fel?

Mvh Emilia
Emilia#0151

Tillbaka