Accepterad Hugo | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo..

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
5
Användarnamn: Hugo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198373592977/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lemon

Vad är din discord tagg? Nilsson#1803

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det ser tydligt ut att jag powergama från deras holl men om dem skulle låtit mig förklara eller bara prata med mig så skulle dem kanske förstått

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej, Det var så att jag skulle stänga av Fivem och stänga hela datorn men man kan inte göra det mitt på gatan ifall någon ser och då så tänkte jag att jag kör till bärjan vid den grenden men så körde jag in i en väg och satte mig på huk och sprang till min motercykel för jag skulle köra in i gränden (inga människor var där eller såg något) Men då kommer två admins dem båda var onsynliga och sa ingenting utan bana mig för att jag powergama men som admin kan man inte bara bana eller sätta varningar på folk utan förklara vrf eller prata med dem för det kan va så att dem har en förklaring.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker såhär att jag gjorde fel för oavsett om jag ska stänga av spelet så ska jag RP. Men som admin ska man alltid lyssna förklara till personen så där tycker jag att adminen/guden gjorde fel i det. Men jag tycker att jag gjorde fel i och med jag att jag inte RP mer på det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har erkänt mina misstag och förklarat vad jag kan göra bättre och jag har aldrig fått en nekad ban överklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat RP mer T.ex. jag är skadad hjälp lägga mig ner på u och sen efter ett tag sätta mig upp på huk sen kan jag sätta mig på motorcykeln och köra till gränden. Istället för att jag körde in i en väg jag överlever nu stänger jag av. utan jag skulle kunnat att haft mer inlevelse i det hela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka