Nekad Hugo | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo..

Icke Medlem
Meddelanden
186
Reaction score
5
Användarnamn: Hugo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198373592977/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lemon

Vad är din discord tagg? Nilsson#1803

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag fick 3 varningar vilket visar i att jag fick Permanent Ban.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag fick 2 skott i mina armar och jag RP på det och jag la mig ner på marken, Men senare efter runt 56 sekunder så stälde jag mig upp och börja springa det är så himla dålig RP så det inte finns men jag vara bara girig att jag skulle få en pistol.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej det var så att jag och 2 personer stod och prata och snackade vid och tjafsa med varandra då sa jag kan vi inte ta det vid bygget då sa dem "Ja ok!! och dem körde ditt jag körde ditt dem tar upp en pistol och jag har bara kniv så jag tar upp mina händer i luften och sen så säger dem masa saker som jag ska göra dem pratar med mig och försöker få masa info från mig, Så tillslut säger en kille bara du jag känner att du inte ska kunna använda dina armar längre så han skjuter på båda mina armar och jag läger mig ner och RP på att jag har ont senare så kommer mina kompisar och börjar skjuta dem och då dum som jag är ställer jag mig upp och börjar springa för att ta deras pistoler och sen springa till deras bil och hoppa in och sticka men då hade dem skrivit /report och det hade varit en staff som gav mig en 3 varning så jag fick permanent Ban. Men jag undrar fortfarande ifall man inte kan se hur länge man har haft sin varning 1 så ska den tas bort eller inte?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel i det hela senariut!

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för alla saker man kan bli bannad för. jag är nästan hundra procent säker på det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara legat kvar på marken och säga till mina kompisar att ta mig till sjukhuset och sen så tar ni dem till vårt clubhus och tar deras pistoler där och jag skulle fått vård.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka