Nekad hugo :) | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo :)

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Användarnamn: hugo :)

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Hur gammal är du? 14år

Vad heter du på discord? ReaL FluxY#2307

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan kl 10 till 02 på natten

Varför ska just du bli servervakt? jag vill hjälpa alla på servern och hjälpa dem när dem behöver hjälp och support samt hjälpa dem som gör fel och dessutom lära dem så att dom gör rätt istället för att göra fel och dessutom vill jag att dem ska inse sina fel så om jag blir det så kommer jag fråga vad som har hänt och sedan fråga om video bevis om ngt har gjorts fel och om den andra sidan inte erkänner så kommer jag banna honom pga att han inte har ngra bevis på att han andra har gjort ngt och sedan så kommer jag fortsätta att hjälpa folk och göra det jag brinner för!

Varför vill du bli servervakt? jag vill häjlpa folk som har gjort fel och få dem att göra rätt så det kan bli till en seriös rp och en bra server. Och göra servern till en bra plats och en bra arbets och rp miljö.

Är du whitelistad på serven? yes det är jag!

Har du varit bannad på serven förut? yes men det har vart misstag och jag har insett mina fel dom gångerna jag gjort fel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej just nu fokuserar jag på en bra Rp och jag har hittat det i denna server!

servervakt kan inte banna, och dom kan it ta support, servervakter får it ta reports, dom får bara kicka när man rp, och ser att någon gör fel :D
servervakt kan bara (kicka, tp, bringa, dv fordon,)

Nekad.

Om du vill göra ett nytt försök så tänk på att utveckla allqa punkter lite mer. Lycka till :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka