Nekad Hugo- | Ansökan till Servervakt [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo-

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Hugo_321

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är väll inne 3-5 timmar om dagen om jag inter är hoss pappa för då är jag inte inne allls

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 månader typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger men jag har lärt mig att man inte får göra det diverse sakerna https://cdn.discordapp.com/attachments/793935651736518696/1157242437404733491/image.png?ex=6517e581&is=65169401&hm=08c99a17ec00bae6977512459ce908778b53b925a498bd035cda83273cd9e758&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska håll kolla på servern och sinn omgivning och se till att folk inte lallar eller håller koll så att det inte sker några regelbrott se till så att folk blir kickad eller bannade eller dv bilar som, är trasig på vägen så att servern inte blir överbelstad och laggar

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag ser en del regel brott när jag rpar och jag skulle gärna vilja stoppa dom så att serverns rp utvecklar enomer en vad den redan har

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ja abuse är när man kanske resar sig själv i ett scenario för att man har blivit skuten och döt eller om man blir jagad av polisen och då kanske man kraschar lägger vapnet i bilen och dv billen det är två stycke abuse. och korruption är att man tillexsempå er polis eller man kanske är securitas och så tar jag vapen och droger och sen sälkjerjag det till folk som polis eller som securitas det är korruption.(tror jag)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka