Dubbelpost hugo :) | Ansökan till servervakt [BillyBrunsås]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugo :)

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Användarnamn: hugo :)

Vad är ditt namn i verkligheten?

Ange ditt födelsedatum 3 Februari 2006

Vad heter du på discord? Hugo3264#2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 24/7 (hela tiden)

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har vart med på multistaden och rpat sedan den öppnat!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? gå in på servern imorn och försöka hjälpa folk och bara kolla så att allt rullar på som det ska!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? jag tycker att det är bra med mycket supports/staffs/servervakter/admins/owners osv

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? med att sprida bra ryckten om servern och få in bra rpare och hjälpa folk så att det blir goda ryckten om bra support på servern.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag har massa bra sidor t.e.x kan hantera stress bra är trevlig! och gör alla nöjda. dessutom tycker jag att det är viktigt med att ge bra support.

Varför vill du bli servervakt? för att kunna hjälpa folk och utveckla servern på ett positivt sätt och att få så seriös rp som möjligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har bra kunskaper inom detta t.e.x på kommandon är väll, /setjob (id) (job) (grad) /revive /bring /goto /tpm mm jag har bra erfarenheter och har vart staff på många serverar t.e.x blue wolf Roleplay Svenska kronan osv.

Är du whitelistad på serven? nej men jag ska skicka in en skriftlig efter denna skriftliga. jag har desutom vart det innan på denna servern!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka