Accepterad Hugo Andersson | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hugo Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152840442/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noa Leiding

Vad är ditt discord namn? lil nosen#0248

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Hugo Andersson en väldigt grov personlighet som älskar fotboll och norrlandsguld. Han kan vara riktig uppkäftig ibland men ändå en väldigt genuin och trevlig människa han älskar skämt och humor. Hans största förebild är Zlatan Ibrahimovic. Som unge ville han alltid bli fotbolls proffs men allt ändrades när han bröt sitt ben. Hans pappa hade spelat för korpen när han var yngre och de var en av sakerna som fick han att få intresse. Hans mamma älskar innebandy som då blev tvingad till att köra de som liten. Hugo Andersson just nu är 25 år gammal och vill börja jobba på nya ställen han älskar att vara med vänner och att kolla fotboll. Han kan vara ganska känslokall men när de kommer till familjen är han en väldigt stor teddybjörn. Han älskar att hänga med sina vänner och att köra runt med sin motorcykel och sin BMW och Volvo. När han gick i skolan blev han retad för han hade öron som stack ut så han blev kallad Dumbo men han gjorde en operation och slutade bli retad inget mer intressant hände han som liten. När Hugo ville flytta hemifrån så dog hans mormor som han då hade väldigt bra kontakt med så det gjorde så han mådde väldigt dåligt i ungefär ett halv år sen visste han att han skulle börja kämpa för henne och sin mamma och pappa. Han var ett ensamt barn inga syskon så han var väldigt bortskämd och fick en bra start när han fyllde 18. Han hade cirka 1000000 kr på banken när han blev 18. Sedan började han investera i aktier och där gick han sjukt mycket plus. Han investerar fortfarande men vill hitta ett jobb som passar han perfekt. Han hade väldigt bra betyg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en seriös rollspel och göra en alternativ värld så alla får den spelnivån som er server blev skapad för. Jag vill kunna jobba och hjälpa alla på servern så det blir som vanligt. Det viktigaste jag kommer bidra med och visa är vem Hugo Andersson är vad han vill. Jag vill bidra med en seriös rp som gör att alla kan känna att detta är en seriös server så alla kan komma tillbaka så vi kan bygga upp Community så bra de går.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört så mycket bra om Severn att de fick så mycket positiva kommentarer fångade mitt sinne först och nu har jag börjat spela mycket. Att det är en seriös server som man kan jobba på och att roleplayen är en hög nivå som får dig att verkligen vilja sendera extra mycket tid. Det blir ungefär som ett extra liv igenom datorn.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar visade mig den och då ville jag testa den och nu kan jag inte sluta spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag ska kunna bidra till en väldigt seriös rollspels nivå som då får folk att tycka de är roligare jag vill kunna leva en alternativ värld genom skärmen som då fångar mitt intresse precis som rollspel faktiskt gjort. Jag vill kunna jobba och utföra saker som man gör i det verkliga livet som då är själva mening och jag vill kunna ha kul men ändå vara seriös.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är att ge det en seriös spel nivå åt varenda deltagare på servern jag vill kunna utföra ett jobb så seriöst som jag kan och visa för alla att unvie är en sjukt bra server. Jag har många framtidsplaner med unive. Dem är att jag ska kunna skapa en familj, jobba på bra och ge andra fopl en bra upplevelse för denna server som de redan är, jag vill dessutom ha de väldigt kul men ändå kunna vara väldigt seriösa och att inte bryta några regler.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelade på andra serverar innan då jag ville utveckla min rp nivå för att sedan söka till detta och börja spela på denna server heltid.

Tillbaka