Accepterad Hugo Andersson | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152840442/

Ditt Hex-ID: 110000147153

Vad är din discord tagg? lil nosen#0248

Vem var det som bannade dig? Gunnar

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Powergaming ~Gunnar. Återstår: 9 dagar 23 timmar 44 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag försökte åka upp med jetski på en yta som ej hade vatten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle plocka valmo och ville inte att min jetski skulle flyta iväg så ville köra upp den på en yta så den satt fast där så man kunde sätt fast den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker de var lite både och för jag tycker inte att man borde bli bannad för man kan i verkligheten göra så att köra upp den på en yta sen trycka ner den i vattnet men visst jag förstår grejen att ni kanske tycker den repas eller så

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc och efter det har jag verkligen utvecklat min rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja en sak och den är isåfall att låta jetskin flyta iväg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte använda upp jetskin och att brösta om den försvinner för har gps på den.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka