Accepterad Hugo Andersson | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Vad heter du på discord? lil nosen#0248

Ange ditt födelsedatum 14 Juli 2006

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Varje dag mellan klockan 15:00-23:00 de kan bli mer eller mindre eftersom finns undantag när man är ute med vänner eller något med familjen.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har rp:at ett tag nu och börjat tröttna på de, jag spelade ett tag och träffat massa icke medlemmar som inte kan sköta sig som då jag stör mig på. Den blandningen mellan att jag är trött och att jag stör mig på folk som inte sköter reglerna på denna server blir perfekt som då får mig att vilja hjälpa alla andra så att dessa folk slutar hålla på. Jag kan dessutom vara inne väldigt länge som Trainee så gör att jag kan vara aktiv sjukt mycket.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Folks rp nivå så att den blir så seriös som möjligt för jag märker att de är väldigt mycket sånt att folk händer att dem lallar och så vidare.

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader tror jag.

Har du några tidigare erfarenheter? Sniffax stream och philips videor

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har en väldigt bra koll har kollat på Philips videos och sniffax streams när dom är i noclip och hjälper så där har jag fått mina flesta kommandon. Några exempel är:
/noclip där du flyger runt och är onsynlig
/goto id du tpas till en person som du skrev id på
/kick id du kickar någon ist för att banna liksom en varning
/sqlban tid id anledning du bannar någon
/addkey nu ger någon en nyckel
/revive id du reviver ngn
/skin id du ger skin
/toogleid du ser deras id´
/tooglename du kan göra samma som id fast namn
/who du ser deras roller
/dv för att dv bilar
/bring id du drar någon
/svban banna någon i 60 minuter
/sv du skriver i servervakt chatten

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja att blir jag trianee kommer jag sluta rp tror jag och bara hjälpa servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka