Nekad Hugo Andersson | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Ange ditt födelsedatum 14 Juli 2006

Vad heter du på discord? Lil nosen#0248

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag mellan klockan 15:00-23:00 de kan bli mer eller mindre eftersom finns undantag när man är ute med vänner eller något med familjen sedan helger blir det från när jag vaknar till 04:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan april tror jag.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag hade bannat/kickat alla som lalla eller gör nåt regelbrott eftersom det drar ner på rp nivån. Jag är även väldigt ofta på piren där det sker mycket bil affärer så om dom säger lapp eller skostorlek så kan jag sv banna dom sedan freåga om någon kan förlänga den även fast kontrakt finns kan folk fortfarande fråga om skostorlek och använda andra kodord som då absolut inte är okej.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Vill göra de till ett bättre ställe som sagt tycker det är väldigt viktigt med bra rp fast man ska absolut aldrig kicka eller banna någon i ett scenario. Jag som är krim ser väldigt mycket som händer som till exempel lall och de har jag 0 tolerans för och tycker det är sjukt respektlöst mot dom som försöker rpa.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan banna och kicka folk som gör regelbrott som då absolut ej är okej istället för att skriva en report om de som då kanske kan göra situationen värre med tiden isånnfall är det enklare att svbanna sedan fråga om någon annan kan förlänga den. även om en person gör fel kan det drabba en hel omgivning på 4 sekunder så då vill jag hinna stoppa detta igenom en kick eller ban.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är hemma väldigt ofta om så jag kan vara aktiv på servern väldigt mycket men jag borde bli servervakt på grund utav att jag kan vara ganska petig med vad som är rätt eller fel som t.ex. många tycker halv-ooc är larvigt osv men jag som servervakt skulle vara riktig petig med det då jag tycker det är sjukt viktigt att rpa utan något regelbrott,

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli SV för att ta ansvar och hjälpa till på servern eftersom att jag alltid vill underlätta för er mods eller trainees många är mitt uppe i annat som då kan göra det väldigt svårt att hålla koll på 500+ personer så vill jag ändå kunna hjälpa till igenom att sparka eller svbanna folk. Jag tycker det är viktigt att alla får en bra krim rp nivå så jag känner att jag kan sprida den igenom att lära dom om dem gör fel. Jag är sjukt aktiv och alltid i rörelse så är på många ställen där lall eller andra regelbrott händer så kan jag hjälpa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan väldigt många eftersom då jag har varit en trainee och använt alla kommandon som man kan som sv /toogle id som gör att man ser ens id hela tiden, /svban är att du bannar någon en timme, /kick du kickar någon för dom har gjort något litet fel och /dv som gör så att du då tar bort bilar.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja ooc in game när de var första tio minutrarna som jag spela och powergaming för att jag körde upp en jetski på en kant typ så den inte skulle åka iväg.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka