Nekad Hugo Andersson | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugo Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Noa

Ange ditt födelsedatum 14 Juli 2006

Vad heter du på discord? Lil nosen#0248

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Sjukt mycket fast med sjukt varierande per dag oftast måndag 6-8 timmar, tisdagar 7 timmar, onsdag 6 timmar, torsdag 7 timmar, fredag 10 timmar, lördag 12 timmar och söndagar 7 timmar.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan april tror jag.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra servern tryggare och bättre speciellt för att jag är krim så kan man stötta på mycket icke medlemmar som ska hålla på mot allt och alla som man då kan kicka eller svbanna t.ex när en icke medlem kommer till drog ställen eller när dom bara lallar och inga trainees eller mods kommer och hjälper så kan man lösa de själv för mods eller trainee kanske är fullt upp med annat.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Vill göra de till ett bättre ställe som sagt tycker det är väldigt viktigt med bra rp fast man ska absolut aldrig kicka eller banna någon i ett scenario.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Väldigt aktiv som åker runt mycket är på de flesta ställena som tillexempel piren, torget, Sandy, drogställen osv. Eller så att säga ställena där mest rp misstag sker.

Varför ska just du bli servervakt? För jag kan hjälp er mods och trainees att svbanna eller kicka folk så om ni gör något viktigare kan jag ta dom sen skicka om jag vill förlänga den, fast en av mina starkaste anledningar är väll för hur aktiv jag är som rp:are och vill gärna hjälp er!

Varför vill du bli servervakt? För att göra unive till ett bättre ställe nu och eftersom det är 500+ på servern nu så måste de vara flera som kan hjälpa och det är anledning varför jag vill bli servervakt! Helt enkelt för att hjälpa er mods och trainees.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja jag har väldigt bra kommandon med tanke på att jag var trainee ett tag och då använde alla kommandon som man kan som servervakt.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja ooc in game när de var första tio minutrarna som jag spela och powergaming för att jag körde upp en jetski på en kant typ så den inte skulle åka iväg.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka