Accepterad HuggZii | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

HuggZii

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198040279680/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tyrion

Vad är ditt discord namn? HuggZii#9223

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Hampus Grann han är en man som är född 1998-02-19 på södersjukhuset klockan 12:36. Hans uppväxt har varit både bra och dåligt då Hampus pappa gick bort i en överdos utav droger och hans mamma som har kämpat för att hampus ska få ett så normalt liv som möjligt men natten då hans pappa på kom in i hans rum helt påverkad och bara föll ihop och sedan dog i Hampus famn när han låg där och sov all alkohol och även dom droger han har tagit men han vaknade inte upp förens på morgonen då han såg sin pappa helt likblek i ansikten och han började känna sitt hjärta klappa snabbare och hårdare och han kunde inte röra sig och Hampus var helt skräckslagen av att se sin pappa ligga där i hans famn men till slut så kunde han skrika då så vaknade hans mamma upp sprang in i Hampus rum och såg liket och bar genast ut Hampus ut ur rummet. två veckor efter det så hade dom flyttat till Hampus mormor och så bodde dom där i 3 år och då var han 16 år och det var även då han märkte alla droger och alkohol som fanns runt i staden och även vilka stora summor av pengar man kan känna av att sälja droger och det blev genast intressant och några månader efter han hade sålt droger så märke hans mamma att han kom med mer nya kläder och skor så kollade hon igenom rummet och hittade droger under sängen och hon blev rasande för det enda hon kunde tänka på var hur hans pappa dog av dom där sakerna och hon kunde inte klara av det och sparkade ut han ur hemmet och flera år senare så letar han efter en nystart och så flyttar han till staden Unive.

Personligheter om Hampus är att han är väldig beskyddande mot sina nära och kära men han är även väldigt snäll och roligt i sällskap han känner sig bekväm med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag har hört väldigt bra på det senaste och letar även efter en servern med bra och seriöst rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det finns många spelare som kör och att det ska vara seriöst rp och framförallt roligt rp

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla det så att jag får mer kunskap om själva rpt och även förbättra mitt rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få en bra vänkrets ett bra jobb som jag kan leva på skaffa en bill och bostad.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka