Accepterad Huggiryggen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huggiryggen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198888908101/

Ditt Hex-ID: 11000013759f545

Vad är din discord tagg? Huggiryggen

Vem var det som bannade dig? knekten12

Bild på banmeddelande: Capture.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag utryckte mig på ett dåligt och kränkande sätt som inte är okej på något sätt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och pratade med massa personer och så kommer en en gammal gubbe berättade om några ungdomar som hade jävlats med honom. Då så frågade jag om det va några personer och nån stans där tror jag att jag kan a utryckt mig på det kränkande sättet och efter det blev jag bannad. Men jag förstår såklart att det jag gjorde va fel och det var inte min avsikt då att kränka någon. Jag kan garantera att om jag får en andra chans kommer detta inte att förekomma igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var bara mitt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare men jag har tagit lärdom av denna bannen och jag är ledsen för det jag gjorde och vill så gärna kunna spela på unive igen med mina vänner

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle aldrig ha sagt det jag sa för det är sjukt låg rp nivå och väldig dumt utryckande från mitt håll. hade jag backat bak i tiden hade jag aldrig sagt det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har tagit lärdom och om jag blir unbannad så kommer jag aldrig få en ban igen jag kommer läsa om reglerna 1000 gånger om och hoppas verkligen att ni kan ge mig en andra chans.
jag kommer göra allt i min makt för att förbättra mitt beteende. Vill så gärna testa på den kriminella rpn då mina kompisar har ett gäng.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka