Nekad Huggibuggi | Medlem ansökning [IKLN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huggibuggi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? hugostorelin

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2009

Berätta om din karaktär. han ska vara en person som älskar bilar och gilla motorcyklar och hjälpa alla i finna unive staden och kunna vara bra på att jobba och meka med bilar och kanske ha en fru och en familj i unive staden och kunna hantera alla jobb ärender i rätt ordning och kanske blir polis eller ambulance förare. Men i framtiden så känner jag att min karektär ska vara mer mot det dära kriminell hållet ni fattar asså jag vill att han ska kunna känna mer pengar en ett vanligt job som dom flästa och att han ska få bort dom som gör fel i unive staden. Men han ska inte vara så kriminell att bära vapen för dom flästa gör det så jag känner att jag inte ska göra det på min karäktär. Men asså jag vill endå att min finna karäktär ska kunna vara dubbelarbetare i framtiden asså han ska kunna vara polis och andra dagen ambulance faskörare för dem flästa i staden kan behöva mycket polis och sjukvård. Men när han väl är kriminell så ska han endå kunna få bära vapen lite då och då och kunna vara med i dom stora gängen som finns här i unive tstaden. T.e.x jag har hört ryckten om att det finns stora gäng som det jäller att passa på att få en plats här i unive. Han heter all-Hassan el Hayek och hans pappa heter Stefan el Hayek och al-Hassan är 23 år gammal och Stafan hans pappa är 50 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till med en fin RP och en social RP till servern och t.x.e om det är någon ig som pratar mycket ooc med mig så då ska jag inte hänga med utan va jag fattar inte ditt språk vilket språk är det du uttalar och jag kanske byter samtalsämne med personen utan att sig ’’nej nej nu kommer du bli p bannad’’ så jag vill säga att jag kan bidra men en fin RP till serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte ska bara spela för du själv ska vinna ett scenario asså om du har en import bil i ett bankrån och det är en polis där och en gissla att du inte dödar gisslan och bara tar din bil och åker i väg från scenariot. Eller om du är gissla i ett rån och att du inte bara springer ifrån råna utan att du är rädd på rånet och såvidare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag jag kan ge några grundregler till er som ni har t.x.e c-logg RDM FRP VDM metagaming powergaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag jag har innan rollspelat på valon roleplay och smg och trakten och vein men mitt svar är ja för jag har lärt mig igenom åren hur man rollspelare på rätt sätt.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja att jag har en väldigt hög RP nivå så det var derför jag valde unive för alla säger att ni ha en bra RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka