Nekad Huggibuggi | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huggibuggi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Bille

Vad är ditt discord namn? culo.6

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Sigurt Fjäll, han är 28år gammal. Sigurt bor i en liten lägenhet ungefär vid torget. Sigurt lever med sin mamma, pappa och hans lilla gråa katt Sotis. SigurtLow har alltid haft det svårt med att skaffa vänner, han har aldrig riktigt varit populär i skolan. Många säger taskiga saker pågrund av hans ursprung och utseende, men det har inte alltid varit så. När Sigurt var runt 7år flyttade han till Sverige, det var jobbigt till en början. Han och hans familj hade det väldigt jobbigt med ekonomin och boende, det var inte förens flera veckor de fick sitt första hyres hus, de bor nämligen kvar där just nu men de har lyckats köpt det nu. Sigurt har alltid varit väldigt äventyrlig vilket han fortfarande är, en gång när Sigurt var nere vid kloakerna så hittade han en katt som fastnat i ett galler som är till för att skräp ska fastna i det. Sigurt hjälpte katten och sedan försökte han få tag på ägaren, katten hade ett halsband där det stog hans namn men ingenting mer, Sotis stog det. Sigurt letade i många dagar efter ägaren men hittade aldrig hen, då bestämde sig Sigurt för att spara katten. Sigurtlärde den väldigt fort vart hans hem var vart maten fanns och vad man fick göra och inte, en riktigt djurvän satt säga.
Sigurt började i skolan lite senare än alla andra så det var väldigt tufft, han började i tredjeklass, det var liksom hans första skolår. Hans föräldrar ljög om att han bytt skola av någon anledning, så det var väldigt tufft somsagt.
Inte nog med att själva skolarbetet var svårt så var det en väldigt stor utmaning för Sigurt att skaffa vänner, han försökte och försökte men kom ingen vart, ingen ville vara kompis med den fulklädda, illa lucktande, korta, nya grabben.
Han passade inte in någonstans och hamnade alltid utanför, visst var det tufft, men Sigurt brydde sig inte så mycket. Sigurt var nöjd över allt han hade, speciellt Sotis, hans bästa kompis. Sigurt var och är fortfarande inte en krävande person, det ända Sigurt kräver är en familj, en familj han alltid kan förlita sig på och känna sig trygg med.
Sigurts dröm är att en gång hitta en vän som han har massa saker gemensamt med, han vill hitta en själsfrende, någon han alltid kan förlita sig på och att han ska ha någon som alltid finns där för honom. Sigurt vill även få ett jobb, ett fast jobb. Hans dröm är att någon gång få ett jobb på en djurklinik eller liknande, nästan vad som helst. Sigurt vill jobba på ett jobb där man behöver vara social och får lära känna fler personer. Sigurt vill ha ett jobb på den rätta sidan av lagen satt säga, han vill inte vara kriminell och har inte ens haft det i åtanke.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan återigen bidra med en fantastik rp där jag framförallt kommer att fokusera på de lagliga yrkena och rättsväsenet så som polismyndigheten och eventuellt kriminalvården där jag tidigare har varit chef flertalet gånger. Men det första jag vill göra efter att jag har blivit godkänd på min medlemsskapsintervju är att ta en återanställning på polisen som min gamla karaktär Bosse Jönsson.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara ska spela FÖR ATT DU SKA VINNA Ett scenario, t.xe om du gör ett bankrån och du har en import bil som går i 600 km/th då när du åker därifrån att du saktaner så polisen kan komma fatt eller så dom kan pitta dig (Inom kriminella Rp)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Combat logging - Att medvetet undvika scenariot genom att lämna servern eller försöka ta sig ifrån scenariot genom till exempel att lämna servern eller något. Powergaming 1 - till exempel att inte spela på skador Powergaming 2 - spelar endast för makt och pengar Powergaming 3 - emote abuse-+-

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes, jag har spelat på många andra servarar tidigare så jag har betydligt mycket erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka