Nekad Huggge | Chef-jobb ansökan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge..

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Hugo

Vad heter du på discord? Hugge#6312

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? ca 400

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på just det här jobb för att jag brinner för just bilar och ledar intresse vilket passar perefekt in på det här jobbet. Jag har tidigare sökt till andra chef roller som men det har inte kännts rätt men det här känns verkligen som de skulle passa in på mig och speciellt min höga rp. Jag känner mig verkligen redo att ta det hära stora klivet att gå upp till chef rollen, jag vet att de kommer bli en stor utmaning men jag är redo för den! De kommer underlätta väligt mycket också för att jag jobbat på just falck så jag har redan erfarenheter om jobbet

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på vianor i ca 2månader samt har jag jobbat på falck i ca 2vecka och även 1 vecka på autoexperten samt görans taxibolag i ca 1 vecka. De efarenheterna tror jag kommer underlätta väldigt mycket för mig då jag har lärt mig hur man ska bemöta folk bra och även speciellt har jag lärt mig hur man hanterar stressiga situationer bra och även de som jag kanske tror är viktigsat är att jag är otroligt bra på att ta kritiken bra.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter bengt svennson och är 21 år gammal, bengt kommer ursprunligen från stockholm men för ca 2 år sedan flyttade han till unive, bengt började sitt liv i staden med posdnord men de kändes inte riktigt rätt för honom så därefter började han på vianor och jobbade där en längre period. Bengt sparade då ihop väldigt mycket pengar som han nu spenderat på fina bilar. Bengt förlorade sin pappa för ca 1 år sedan vilket har varit otroligt tuft för honom, Bengt vill nu göra sin pappa stolt uppe i himllen och vissa hur framgångsrik han kan vara, därför vill bengt bli chef. Bengt har ett stort fordons intrsse då de följt med i släkten. BEngt är en otroligt snäll och omtänksam människa de är nog just därför han har så många vänner i staden

Hur ofta kommer du vara inne? minst 4h per dag på vardagarna och minst 6 timmar per dag på helgerna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de är klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka