Nekad Huggge | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge..

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? McDonalds

Vad heter du IRL? Hugo

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 300+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på de här jobbet för att jag skulle verkligen vilja vara chef över ett företag speciellt ett sånt pass framgångsrikt företag som McDonalds. Det kommer bli extra roligt att få vara chef över ett nystartat företag som McDonalds är på unive. jag ser framemot alla uppdrag jag kommer gå igenom som chef på mcdonalds. Sedan är de extra roligt att mcdonalds är de första matföretaget i unive så då ska jag verkligen försöka ge alla i staden ett bra intryck på de första mat företaget i staden liksom. Jag vill bygga upp en bra början på mcdonalds och ge det ett bra ryckte redan från början. Jag har även en väldigt hög rp nivå vilket kommer underlätta mycket.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på vianor i ca 2månader samt har jag jobbat på falck i ca 1vecka. De efarenheterna tror kommer underlätta väldigt mycket för mig då jag har lärt mig hur man ska bemöta folk bra och ge dem ett bra intryck samt att jag har lärt mig att ta mycket kritik på ett bra sett, vilket jag tror kommer underlätta otroligt mycket för mig.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Bengt svensson, han är 21 år gammal och är väldigt driven som person. Bengt har ett stort intresse för mat speciellt för mcdonalds, . Bengt har bott i staden i ca 3månader och kommer ursprunligen från stockholm. På de tre månaderna i staden har bengt haft ett riktigt drivet liv med mycket jobb osv. Bengt är en väldigt omtänksam och godhjärtad person, han är väldigt pratglad och är alltid trevlig. Bengt är väldigt bra på att hantera stressiga situationer. Bengt har många vänner i staden och är känd för sin omtänksamhet. Bengt störst mål är att ha ett stort hus bland bergen med massa fina bilar och båtar. När bengt är stressad brukar han gå och sätta sig på någon resturang och bara rensa minnet . Bengt och hans vänner brukar åka runt med deras bilar och bara lyssna på musik o ha de allmänt skönt. Bengt har jobbat på vianor och falck innan och har fått väldigt mycket beröm från chefer och kunder på hur driven och trevlig han är. Nu vill bengt satsa mer o gå över till chef vilket han vet kommer bli ett tuft uppdrag men han vet även att han har allt för att klara det.

Hur ofta kommer du vara inne? runt 6 timmar per dag på vardagarna. runt 10 timmar per dag på helgen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de är klart jag kommer, jag älskar denna server, men såklart skulle de bli tråkigt att inte bli chef men liksom isf är de bara att gå vidare och leva livet som innan i servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara unive

Har du läst våra Regler? yes alla

Din ansökan om att bli chef har blivit godkänd
Grattis du är vidare till intervju skriv ett pm till mig så löser vi intervju :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka