Nekad Huggge | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge..

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197961012473/

Ditt Hex-ID: 1100001000b64f9

Vad är din discord tagg? Hugge#6312

Vem var det som bannade dig? WeeD LangareN

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Förmodligen för att de vart bråk vid torget och staffsen jobbar hårt för att bli av med sånt vid troget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare var ute på troget sedan kom de en bil och jag råkade då trycka på space så jag hoppa på bilens tak, då vart bil ägaren hotfull och tog upp ett baseboll trä. därefter ringer bil ägaren grabbar som han tydligen skulle skicka på oss, och då började min kompis pissa på hans bil då han var väldigt kaxig mot oss, då går han på min kompis och slår han, då blir jag arg och sparkar på hans bil för att han slog min kompis. därefter fick jag bann för de, alltså för att jag sparkade på hans bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att han slog min kompis och betedde sig hotfyllt mot oss och dessutom sparkade jag bara hans bil eftersom han slog ner min kompis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en felaktig ban för att han slog min kompis och betedde sig hotfyllt mot oss och dessutom sparkade jag bara hans bil eftersom han slog ner min kompis.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tagit de lite mer lugnt men jag var så provocerad när han slog min kompis

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kunde ha tagit de lite mer lugnt men jag var så provocerad när han slog min kompis

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka