Inaktuell Huggge | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hugge..

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2007

Vad heter du på discord? Hugge#6312

Mellan vilka tider kan du oftast spela? MInst 4 timmar per dag på vardagarna och minst 6 timmar per dag på helgerna

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag kommer att göra mitt bästa för att ta den här rollen på allvar, och absolut inte missbruka den på något sätt. Skulle sätt till så att Unive hade blivit till en bättre plats, och försökt få bort så många lallare som möjligt. Samt hjälpa folk som behöver hjälp i /help. Skulle även sätt till att dva så många bilar så mycket så att det minskar lagg på servern och för spelarna. Hade aldrig bannat/kicka utan någon anledning, hade sätt till att det finns en anledning till var kick/ban. Spelar absolut ingen roll om det är mina kompisar eller någon jag rpar med ingame, dem hade ryckt om det hade gjort något regelbrott. Rätt ska vara rätt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill främst hjälpa just unive att se till så att servern blir så bra som möjligt genom att då anntingen svbanna eller kicka dem som bryter mot reglerna osv på unive. Jag har spelat nu på unive i 6månader och kan säga att de är sveriges bästa rp server och jag vill kunna hjälpa till på just unive.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Varför jag ska just bli servervakt är för jag inte är ensidig och kan se scenarion från båda sidor. Jag är partisk av mig. Jag vill även bli servervakt för att bidra till en säkrare omgivning runt mig själv och för andra. Det underlättar om jag är servervakt för då kan jag t.ex kicka någon som lallar eller bryter mot reglerna genom att skicka /kick [ id ] [anledning]. Jag vill även höja min egen och andras rp nivå och det kan jag göra om jag är servervakt eftersom jag har ett litet ansvar att ta hand om omgivningen där jag är. Det är därför ska jag bli servervakt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli server vakt för att dels vill jag hjälpa till på servern och kunna hjälpa alla staffs med att hålla koll på servern, sedan kommer de under lätta för mig jätte mycket i mitt rp då jag är falck chef och jag möter folk som bryter mot reglerna dagligen, ett exempel på server vakt skulle under lätta för mitt rp: JAg är ute och får ett larm, jag tar larmet och åker till platsen, när jag kommer fram frågar jag vad som hänt som jag alltid gör och sedan börjar laga därefter frågar jag om namnet så att jag ska veta vem fakturan ska till, sedan när jag skickat fakturan vägrar personen att betla och börjar sparka på min bil samt på mig då hade de underlättat för mig om jag var servervakt!

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt så att jag kan hjälpa till här på servern och hjälpa de nya samt lära de folk som gör fel på servern, Jag vill också höja min och folk i min närhets rp genom att då antingen kicka eller bana de som bryter mot reglerna när man är mitt i ett scenario.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive [ID] Revivar personen /tpm Teleporterar till Waypoint /noclip Då kan man flygga runt osynlig /sqlban [ID] banna någon /sqlunban unbanna någon /kick [ID] kicka någon /togglename Se folks namn /giveitem [ID] ge något till någon T.E.X en pistol /setjob [ID] ge någon ett jobb /bring [ID] ta någon till dig själv /toggleid Se folks id /dv man tar bort ett fordon /car man spawnar en bil /sqlbanhistory = Du ser ban historiken på spelaren

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blvivit bannad typ 4 gånger som är mer än likosm en kick eller typ en 30 minuter ban, de 4 gångerna blev alla godkännada i en banöverklagan och desutom var de väldigt längesen då min rp inte var lika hög som den är nu, nu kan jag likosm allt inom rp vilket jag inte kunde i början när jag börja köra på unive!

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Tillbaka