Nekad Huggge | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge..

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Ange ditt födelsedatum 13 januari 2007

Vad heter du på discord? Hugge#6312

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Minst 5 timmar per dag på vardagarna och minst 7 timmar per dag på helger o lov

Hur länge har du spelat på Unive? 7 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa till servern att hålla bort de som bryter mot serverns regler, så om jag tillexempel hade sett någon som tillexempel lallade på torget hade jag antingen kikcat han eller sv bannat han, och om de handlar om en större ban så sätter jag mig i support och visar klipp på vad som hänt och då kan de banna personen längre.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill främst hjälpa just unive att se till så att servern blir så bra som möjligt genom att då banna dem som bryter mot reglerna osv på unive. Jag har spelat nu på unive i 6månader och kan säga att de är sveriges bästa rp server och jag vill kunna hjälpa till på just unive.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kommer kunna bidra unive till en bättre plats genom att hålla undan folk som lallar och bryter mot reglerna på servern samt att jag vill kunna hjälpa folk som är nya på servern eller bara har en fråga, då kommer jag hjälpa dom så de kan komma igång, för jag minns själv hur svårt de var i början att komma igång eftersom man hade så många frågor osv.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag är en väldigt lojal spelare till unive då jag spelat här i mer än ett halvår, jag har väldigt mycket erfarenheter inom sv rollen då jag har många polare som är de och de har lärt mig och så vidare., Jag tror också jag kommer passa bra som sv eftersom jag ser alltid olika scenarion från båda sidorna av myntet, så att de ska bli så rättvist som möjligt liksom.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag känner att jag är reda att ta min rp till en ny nivå, vilket jag nu känner mig redo för, jag kommer verkligen inte missbruka rollen som servervakt för att bara använda den för till exempel att ressa mig själv eller någon jag känner, jag kommer bara använda mig av min servervakt för sencarion då de verkligen behövs om tillexemepl jag blir vdm på torget osv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) så revvar du det id du skriver in /dv Då tar man bort en bil. /svban (id) så bannar man det id man skriver in i 1h. /kick (id) då kickar du det id du skriver in. Har några kompisar som är sv så har rätt bra koll på sånt.

Är du whitelistad på serven? yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blvivit bannad typ 4 gånger som är mer än likosm en kick eller typ en 30 minuter ban, de 4 gångerna blev alla godkännada i en banöverklagan och desutom var de väldigt längesen då min rp inte var lika hög som den är nu, nu kan jag likosm allt inom rp vilket jag inte kunde i början när jag börja köra på unive!

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka