Accepterad Huggge | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge..

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Hugge#6312

Ange ditt födelsedatum 13 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig var att jag skulle tycka att det skulle vara jätte kul å få se hur det går till med tex roller och annat för jag har tankar på att bli support men vill lära mig mer om saker och ting innan och såklart vill jag hjälpa detta communityt att bli ännu bättre än vad det redan är sen så har jag tyckt att det sett så kul ut att få va med å göra skillnad på unive så det är därför jag vill bli medlemskaps ansvarig, Jag gillar verkligen även att hjälpa folk o ge dom feedback osv vilket kommer passa in bra på medlemskap ansvarig

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? varför ni ska välja just mig är för att jag är en väldigt trevlig person som alltid bemöter nya människor på ett trevligt sätt viket jag anser kommer underlätta väldigt mycket för just den här rollen. Jag är även en väldigt driven person så jag kommer verkligen att ta vara på rollen och ta så många intervjuer som möjligt men kommer inte att stressa med dom då jag vill ta intervjuerna noggrant så att jag verkligen kan bedöma om personen är redo för att bli medlem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor som man själv vill bli bemött, Så de gäller att man bildar en bra relation med personen man tar intervju med, liksom frågar hur deras dag har varit osv, detta gör att personen känner sig lugnare och kan då kanske göra bättre ifrån sig på intervjun då jag vet själv när jag skulle ta intervju hur stressad jag var.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag kommer verklige vara tydligen med hur man ska bete sig som medlem med dom jag tar intervjuer me, om de till exempel svara lite fel på en fråga där jag undrar om en regel kommer jag då rätta dem och se till så de verkligen förstår regeln. De som jag ger medlem till kommer jag verklige säga till dom att ta vara på rollen och använd den seriöst eftersom jag vill bygga en så bra Community som möjligt här på unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Personen som ska bli medlem ska kännas mogen och ha en allmän hög rp nivå, personen måste då också kunna reglerna på unive vilket jag kommer vara noga med att fråga om på intervjuerna, de ska även ha ett bra syfte med sin karaktär alltså barndom osv, alltså ska de inte vara en lallig karaktär!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Först att läsa ansökningar på forumet och då neka eller godkänna utifrån hur deras ansökningar är skrivna, Därefter kommer jag att ta intevjuer och då verkligen kolla hur mogna och bra rp personerna har och då även vara noga me reglerna, efter de kommer jag då tagga dom i medlemskap-svar där jag skriver om de blivit godkända eller inte, om jag väljer att neka kommer jag lägga till en liten förklaring också!

Hur ser din aktivitetet ut? På helger samt lov är jag oftast tillgänglig typ från 11-2.00 om jag då inte är på semester eller liknande, sedan på vardagar är jag tillgänglig från ca 15-23

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kommer vekligen ta den här rollen på allvar:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka