Accepterad hugges11 | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugges11

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198253558715/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dr. Von Simp

Vad är din discord tagg? DodolLicker64#1417

Vem var det som bannade dig? Oliwer

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag visste inte vad occ var för något men har fått veta nu i efterhand att man måste bete sig på ett realistiskt sätt in-game. Jag var helt ny på spelet och inte visste inte om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis blivit dödad och sen blev jag räddad. Jag ville inte vara kvar på samma plats eftersom att det var en snubbe som sprang runt och sköt folk. I ren panik polisbilen och försöka köra därifrån, men den var trasig. Jag råkade samtidigt att trycka på H så jag kunde inte hoppa ut när jag insåg mitt misstag, och i samma stund blev jag bannad... Jag pratade i chatten om att jag tryckte på fel knapp på tangentbordet, vilket man tydligen inte fick och som jag inte visste om.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att banen var rätt, men att min överklagan inte går igenom är fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha läst reglerna innan jag joinade servern, men samtidigt är jag helt ny på FiveM så jag visste inte om att det fanns....

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska skärpa mitt beteende in-game och vara mer realistisk. Om den här överklagan blir nekad vill jag helst veta varför!!!

Har du läst våra regler? Ja

Jag ber också om ursäkt för detta och lovar att det inte kommer att hända i frramtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka