huggenatoor
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198340649575
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Närding Baecklund
Vad är ditt discord namn? Hugge#4292
Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär är uppvuxen fattig och det ända han vill är att kunna försörja sig och sin familj med tillräckligt med pengar. Han är en 20 åring som är en rolig och glad person men har humörsvängningar och kan bli väldigt arg. på fritiden gillar Min karaktär att köra bilar och motorcyklar och gillar att mecka med fordon. Han gillar också att spela basket och golf på.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli en medlem för att jag kommer bidra med god stämning. Och så ska jag jobba för att hjälpa staden.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det värkar vara en väldigt rolig server som många spelar på. Så jag tänker att det kommer finnas mycket som händer och det gör det mer kul.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade mig om servern och så tyckte jag de verkade riktigt kul.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och hjälpa andra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett bra betalande jobb och skaffa coola bilar och andra fordon.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Närding Baecklund
Vad är ditt discord namn? Hugge#4292
Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2005
Berätta om din karaktär. min karaktär är uppvuxen fattig och det ända han vill är att kunna försörja sig och sin familj med tillräckligt med pengar. Han är en 20 åring som är en rolig och glad person men har humörsvängningar och kan bli väldigt arg. på fritiden gillar Min karaktär att köra bilar och motorcyklar och gillar att mecka med fordon. Han gillar också att spela basket och golf på.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli en medlem för att jag kommer bidra med god stämning. Och så ska jag jobba för att hjälpa staden.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det värkar vara en väldigt rolig server som många spelar på. Så jag tänker att det kommer finnas mycket som händer och det gör det mer kul.
Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade mig om servern och så tyckte jag de verkade riktigt kul.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och hjälpa andra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få ett bra betalande jobb och skaffa coola bilar och andra fordon.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej