Nekad Huggebugge9 | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fatima123

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen-taxi

Vad heter du IRL? Hugo

Vad heter du på discord? hugge@7610

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? lite mer än 1 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir chef på Gripen taxi så kommer jag att utvecka komforten och mer tillgängliga tjänster mer aktiva som jobbar om dagarna och att dom verkligen är på jobbet ig. Jag har märkt på det senaste att det inte är många som jobbar på gripen-taxi och jag tror att jag kan få en del att jobba på taxi firman, då jag är gängboss och kan då anställa folk från mitt gäng.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga större erfarenheter av jobbet men jag har jobbat som svart taxichaffis förut och vet hur det fungerar och så, en som jag känner irl har även jobbat på taxifirma förrut så jag vet även lite från han hur det går till.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne ca 3-7h om dagen. Om inte mer! Beroende på helger och vardagar. Jag brukar sitta inne minst 12h om dagen på helgerna och 3-7 på vardagarna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, Självklart. Men jag tror att jag hade kunnat utveckla min och både andras rp om jag nu blir chef på just taxifirman.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka