Nekad Huggebugge9 | Ban överklagan [Julle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fatima123

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013922496/

Ditt Hex-ID: 11000013ecd86c0

Vad är din discord tagg? Hugge#7610

Vem var det som bannade dig? Julle heter han på dc :)

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? PG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom han tyckte det var PG

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare var påväg från vårat gänghus till methproduceringen så vi kör in i ett litet elskåp och vi snurrade runt ett varv och det var ingen större crash efter det så åkte vi vidare och blev prejade in i en vägg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig ban både ja och nej för att det var inte en superstor crasch då jag bara körde in i ett litet elslkåp. Sen kan jag förstå att jag blir bannad för det när jag åker iväg direkt men vi rpade på våra skador som jag tycker inte var såpass stora och vi kör iväg direkt efter och vi säger aj och så att det gör ont o så, men hör nog inte det i klippet man hör mig lite men jag skulle säga att jag gjorde fel och den är också lite felaktig men jag skulle stannat och rpa mer på skadorna vid första craschen och sen andra kraschen så har du inget bevis på att vi inte rpa på skador vi hoppar ut ur bilen och sen är klippet slut men jag ber om ursäkt för mina misstag och det kommer inte att hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger förut. Första gången var för typ 1 år sedan när jag blev bannad för metagaming. min mic var inställd på open mic och jag satt o pratade i dc med mina polare och då används ooc information ig. Andra bannen var när jag bestämmde mig för att lämna servern för typ 2 4 månader sen det var ett misstag o det komemr inte att hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat RPA lite mer på skadorna istället för att åka iväg direkt. det var onödigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska rpa på skadorna mera och även om det kanske inte är en större krasch så ska man alltid rpa på sina skador.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, ni krockar sitter kvar i bilen i 5 sekunder sen är det ut och kuta. Tänk på eran rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka