Nekad Huggebugge9 | Ban Överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fatima123

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013922496/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ecd86c0

Vad är din discord tagg? Hugge#7610

Vem var det som bannade dig? Analytikern

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban perma.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för inkompetent för jag tydligen har gjort terrordåd och mass rdm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ringde Skantz ig och han och 5 andra från mitt gäng var nere vid strandgaraget. När jag kommer ner dit så är det 4st andra gängmedlemmar som hetsar mot oss och provocerar bara för att få oss upprörda, detta gör dom utan anledning och dom kallar oss hundar hundligan bög jävlar och alla typer av grejer bara för att provocera oss. Det är bara vi och dom där nere vid strandgaraget, så det vi gör är att vi väljer att göra är att vi säger att vi kan inte låta detta gå eftersom dom har förnedrat oss på så många olika sätt och dom har även hotat oss och sagt att dom ska döda oss osv. Vi väljer då att hoppa in alla 7 i bilen och åka bakom den typ fyren/tornet där nere och sedan så hoppar vi ut ur bilen för att gå fram och skjuta dom som hetsade mot oss och jag ser verkligen inte något fel med det och att det är terrordåd det är det verkligen inte heller. Jag tror nog att ni staff vet hur ett terrordåd ser ut och detta var en skottlossning mellan gäng. Terrordåd är väldigt inte likt det scenariot som hände. Men iaf efter vi skjutit ner dom så åker vi därifrån direkt, alla vi var maskerade och det var inga vitten där heller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att denna bannen var felaktig. Jag vet inte hur ni kan få det till ett terrordåd, jag vet inte heller varför jag blev bannad för mass rdm för det första så kollade jag logs efter scenariot och jag såg att jag dödade bara en person och det låster inte som mass rdm för mig och istället bara rdm. Jag vet fortfarande hur ni kan få detta till rdm för jag dödade ju inte han utan anledning. Dom provoserade oss och hetsade mot oss bara för att vi skulle bli arga. Om vi nu tar bloods som ett exempel eftersom dom är det största gänget på unive så tror jag att om någon hade gått fram till dom och sagt jävla hund, hund gäng, hundligan bögligan osv så tror jag inte att dom hade bara åkt därifrån dom hade markerat direkt med en kula i huvudet förmodligen. Jag skulle säga att det var som att dom ville dö när dom började hetsa och provosera mot oss. Men rdm och terrordåd tycker jag verkligen inte isf så kan sunt förnuft vara en bättre ban för scenariot eftersom vi skjöt på en allmän plats. Men vi hade fortfarande masker på oss och ingen var där. Sedan så skjuter folk varandra irl på allmänna platser. Men jag tycker fortfarande att den är felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut typ 7 gånger och detta är första gången på 2 år på unive jag blir bannad för något kriminellt scenario allt annart har varit något litet typ att jag inte rpat å lagning, någon bugg och typ när jag var ny till servern och jag inte visste mycket om rp. Men jag har aldrig blivit bannad förut för jag har gjort något kriminellt regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi hade kunnat kidanppa istället men nu valde vi att skjuta dom. Men fortfarande så är inte det ett terrordåd och det var inte rdm. Men jag kunde ha tänkt på att vi hade kunnat skjuta dom på en mindre allmän plats även om vi var helt själva där nere.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, om ni nu väljer att unbanna mig så kommer jag inte att skjuta på så allmänna platser och jag hade kidanppat dom istället för att starta en skottlossning. Det var faktiskt dumt att jag inte valde att använda mig av social rp från början men nu blev det som det blev och jag kan inte ändra på det men om detta hade hänt igen så hade jag verkligen kidnappat för att få ett socialt scenario. Det är det som vi rollspelar för.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100% förstått.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka