Accepterad Huggebugge9 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fatima123

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013922496/

Ditt Hex-ID: 11000013ecd86c0

Vad är din discord tagg? Hugge#7610

Vem var det som bannade dig? Ankan

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 4 dagar ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom han tyckte det var PG

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde med min bil då vi kraschade in i en vägg. Jag råkade komma emot någon emote så det var därför vi kraschade, Sedan när jag tar bort emoten så råkar jag trycka in "W" vilket inte var med flit och jag råkar köra fram lite med bilen. Efter det så rpar vi på våra skador men klippet är bara 22 sekunder långt så man kan inte se det i klippet jag blev bannad på. Tråkigt att man inte kan se när vi rpar på skadorna för att klippet är för kort. Sen har vi det klippet som var 12 sekunder långt. Det som hände var att vi kom med min bil och vi kom lite fort så vi gjorde en 360 i luften och skrapade emot marken med bilen och sedan landade jag på däcken och åkte iväg. Jag tycker själv att jag gjorde fel när vi landade, vi skulle ha stannat och rpat på skadorna då jag trodde det var en mindre crash än vad det igentligen var. Jag skulle ha stannat bilen och rpat på skador det bara blev så att det blev lite fel och jag ångrar det, det var onödigt och jag skulle rpa på skadorna!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker faktiskt att det inte va felaktig ban om man kollar det korta klippet som är 12 sekunder långt. På andra klippet så ser man hur vi krockar men har tar inte med när vi börjar rpa på skador och jag tycker då att det är felaktigt då du har för lite bevis och det är fel. Men det korta klippet så gjorde jag fel och jag ångrar det enormt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har totalt 7 banns och bara 2 av dom har varit dom senaste 3 månaderna och jag brukar inte göra regelbrott och det var inte meningen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha rpat på skadorna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, rpa på skador

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka