Nekad Huggebugge9 | Ansökan till Servervakt [Douflas] [Simmekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fatima123

Icke Medlem
Meddelanden
140
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? knas#7610

Ange ditt födelsedatum 31 Oktober 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när det är lov så är jag inne varje dag minst 8h. Och sen om man tänker skoldagar så är jag inne minst 3h varje dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i över 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har inte blivit bannad förut 2 gånger tror jag, första gången var av en bugg när min mic var igång ig när jag satt i ooc och pratade och andra gången var när jag valde att lämna servern som var det största misstaget jag gjort.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag tycker att en servervakt är som en vanlig rp spelar bara att dom bär ett mycket större ansvar än dom andra. En servervakt har ju då stort ansvar och då gäller det att man tar sitt ansvar och visar hänsyn till reglerna. En servervakt kan ju kicka lallare och sånna som förstör rpn. Man ska även inte abusa sina perms och det vill säga att jag inte ska revva mig själv om jag typ flyger ut ur min bil. och om det skulle ske någon bugg typ att bilen flyger under marken och sen landar den på dig så att du dör så ska man reviva den som dog. Man får inte glömma att ta klipps om man bannar någon.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit Servervakt förut och jag tycker att det är extremt många som lallar på servern just nu och jag vill göra det jag kan för att få bort dom från servern så att RP nivån kan höjas. Jag som SV hade direkt kickat lallare eftersom dom hör inte hemma här på servern om dom ska hålla på och förstöra för dom som vill och försöker RPa! Och självklart så hade jag inte tvekat en sekund att banna en person om dom nu har gjort något som borde få dom bannade. Jag har ju spelat på servern i nästan 2 år och jag kan alla regler och jag kommer att göra mitt för att få bort lallarna och sen får man hoppas att dom tar till sig och lär sig av sina misstag.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. SV abuse är då t.ex. i ett scenario där det kanske är ett gängkrig och man skjuter mot varandra och jag väjer då att ha på toggleid så att jag kan se vart andra är och det blir inte kul för rpn och om det skulle vara så att jag blir dödad under skjutningen och jag då väljer att reviva mig själv så att jag inte blir 12timmrad. Det kan ven vara om jag väljer att Skriva /revive för att man ska mer mat o vatten.

Och korruption är ju då när du använder dina perms för din egen vinning typ att du väljer att reviva dig själv när du flygit ut ur bilen eller blivit dödad i en skjutning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka