Accepterad huggebugge37 | Ban överklagan (veni vidi vici)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

huggebugge37

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198429681969/home

Ditt Hex-ID: 11000011bfab931

Vad är din discord tagg? hugo#6825

Vem var det som bannade dig? ~Emilia

Hur lång tid var din ban? 24 timmar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: sunt förnuft ~Emilia. Återstår: 0 dagar 23 timmar 58 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det var för att jag störde en person som jobbade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt och såg en bil köra mot rött då skulle jag åka bredvid han och kolla vad det var med han och sånt eftersom han körde mot rött. Då blev han arg för att han jobbade. Jag körde ikapp han och jag visste inte att han jobbade så jag förstår nu att det var därför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var fel av mig som trodde att han inte jobbade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad innan för att jag kom ihåg saker efter jag blivit knockad/död. Jag har lärt mig av den och det har inte hänt sedan dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i han och fokusera på mitt egna istället. Jag skulle även dubbelkolla eller tänka efter om det är så att han inte jobbar och är på anställning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att tänka efter så att jag är säker på att dom inte är på anställning.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka