Accepterad Huggebugge12321 | Medlem ansökning [luckeee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Huggebugge12321

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? huggebugge0222_28771

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Han är 25 år och heter Adam Johanson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, rolig, Tålmodig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adam Johanson är uppvuxen i Sydafrika och redan som ung hade han det ganska fattigt då hans pappa dog när han var 4 år gammal. Så hans mamma tog hand om 2 barn helt ensam och jobbade nattskift Så på kvällarna så fick Adam ta hand om sitt syskon som hette malik. när Adam blev äldre så drogs han sakta men säkert in i den kriminella världen. Han gick med i ett gäng och gänget planerade upp för ett bankrån. Adam var tveksam men gick sen med på det. Bankrånet gick snett och poliserna tog dom andra i gänget men Adam han springa där ifrån och han blev då efterlyst. Han bestämde sig för att fly till sverige och då flyttade han då till Unive staden. Adams framtidsplaner e att han ska fortsätta gå den kriminella vägen och kanske gå med i ett MC-gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bättre krim-RP då jag har väldigt bra kriminell RP då jag har spelat på Unive I två år innan jag då tog en paus i ett halvår med RP men är nu tillbaka. Så jag kommer bidra med en hög RP-nivå. Och bidra med bra Social RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om Jag är t.ex. kiddnappad av ett annat gäng Så kan ju jag t.ex inte vägra och säga information utan jag måste värna om mitt liv och säga lite information oavsett om inte jag står som vinnaren i slutet av scenariot. Det måste vara kul för båda parterna. vi kan ta ett annat exempel. Jag är i ett biljag och jag krockar lite lätt mot en vägg istället då för att köra iväg ska jag rpa på mina skador oavsett om det resulterar i att jag blir skjuten eller kidnappad.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja och det var då jag fick indragna roller såsom krim och medlemskap. jag bröt mot regelbrottet shoot on sight i ett biljag. Jag lärde mig jätte mycket av det misstaget och det kommer inte upprepas.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, VDM är när man använder ett fordon som ett vapen t.ex att jag kör på en person så att den t.ex dör. RDM är när man dödar någon utan anledning. Fear rp, När man t.ex blir kiddnappad och så beter jag mig som att jag inte är rädd och inte bryr mig om mitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka