Accepterad Hugge72 | Ban överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jönssonligan

Icke Medlem
Meddelanden
200
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090259518

Ditt Hex-ID: steam:1100001435a563e

Vad är din discord tagg? Jönnsonligan#9670

Vem var det som bannade dig? SBstyle

Hur lång tid var din ban? 11 dagar först sen blev den förkortad till 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krim (ban förkortad)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag inte rpar som jag ska göra, ska inte ha vapen utan krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis blev hotade. för min kompis tydligen hade slagit ner hans grabb vilket han inte gjorde. Han kommer ut ur sin bil med en kniv. min kompis skriker att jag ska ta fram min pistol. Han blir jätte sur om han dör och jag inte gör något

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att jag gjorde fel och jag är grovt ledsen för det. Detta kommer ej hända igen eftersom det är otroligt fel. Jag vet att man inte får göra så utan krim.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc, frågade hur man tog upp mobilen på piren, Jag skräpte till mig och lärde mig mer om rp samma som jag kommer göra med denna ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt på era regler om krim och så, och inte ha haft vapen på mig. Som sagt är grovt ledsen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte ha vapen utan krim. Kommer skärpa mig grovt efter denna ban. Kommer absolut inte göra en så grov grej igen. Saknar att spela på servern, önska jag aldrig gjorde det från första början:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka