Nekad Hugge72 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jönssonligan

Icke Medlem
Meddelanden
200
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? Jönssonligan#9670

Ange ditt födelsedatum 23 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar 15.00-23.00 varannan vecka PGA skillda föräldrar. Men försöker vara inne så mucket som möjligt. På helgen runt 12-03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 09 september, jag och mina polare hittade servern då.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har haft 9 tidigare bans, och inga pbans, https://discord.com/channels/@me/985882569595842570/1072163031800356945

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt uppgift är att göra serverns RP mycket bättre och seriösare. De underlättar arbetet för staffs. Om någon gör fel och inte RP:ar efter reglerna kommer Servervakterna ge straff. Kick eller svban. Det är som vanliga RP:are men kan göra mer grejer som förbättrar serverns RP.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag tycker själv att jag har seriös rp till en viss del. Försöker mitt bästa. Jag ser att många RP:are på servern gör fel, då vill jag straffa dom eftersom jag vill göra servern till en bättre plats. Plus jag vill underlätta arbetet för staff, dom jobbar ju gäll sig, så vill underlätt för dom. Jag kommer att svbanna eller kicka folk om det inte följer reglerna eller Inte RP:ar som det ska.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är att vara korrupt som att dva massa bilar bara för att eller att banna folk som inte gör fel alltså vara korrupt och abuse är att ta de till din fördel alltså att ressa när du är död för att leva. Detta ska absolut inte hända om man är servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka