Nekad Hugge72 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jönssonligan

Icke Medlem
Meddelanden
200
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad heter du på discord? Jönssonligan#9670

Ange ditt födelsedatum 23 November 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Ända sen dag ett då jag blev medlem på servern så har jag tänkt att jag måste bli något högre uppsatt än bara medlem och kriminell. Jag sökte till detta för jag vill ha någon stans att börja och sedan ta det till nästa steg. Jobbet är väldigt roligt eftersom du ser hur många nya som vill gå med i servern och hjälper dom att skapa en ny RP värld för dom. Jag ser detta som en ny start i livet för mig, Jag kommer bli högre uppsatt på servern och detta kommer kunna bli som ett jobb. Man gör mer Proffsiga saker som man inte gjort tidigare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig då jag kommer vara väldigt aktiv som M A samt kommer jag på så sätt göra M A jobbet mer aktivit. Jag kan alla grund regler discord regler osv sen är jag väldigt kunnig inom rp. Jag är aldrig korrupt utan ger bara dem jag vet kommer ha en möjlighet till en hög rp nivå ett medlemskap. Sen vet jag allt om hur man hanterar trådar då jag är rekryterare I polisen, sen så vet ja ju hur jag ger roll medlem samt hur jag tar in dem till intervju. Men Jag är väldigt snäll och hjälpsam av mig och älskar att hjälpa människor som jag vet är nya på servern och redan blivit utsatta för felaktiga åtgärder. Jag är bra bemötande och håller alltid en lugn ton mot icke medlemmen. Jag är är väldigt tålig under stress om vi säger att någon stressar mig under en intervju. Då kan jag fortfarande tänka på jobbet och ta det rätta beslutet även fast jag är stressad. Jag kommer lägga ner så mycket tid jag kan och det behövs för att göra servern till en ännu bättre plats. Jag kommer att ta denna rollen JÄTTE seriös eftersom man tar in nya medlemmar som kan påverka servern beroende på deras rp nivå. Jag har ett mål att jag ska bli MA. Jag vill känna den glada känslan när man skriver ut och välkomnar ännu en ny medlem

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk med respekt och vara vänlig mot det nya personerna på serven. Alla nya ska känna sig bekväma med det dom gör. Jag kommer välkomna varenda ny medlem som kommer in på serven. Jag lyssnar på frågor och svarar på det så gott jag kan. som sagt alla är välkomna på serven om dom har det som krävs. Om personen kanske har någon sjukdom eller svårigheter så ska man ABSOLUT inte döma personen. ALLA är lika mycket värda och välkomna till Servern oavsett vad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Genom att göra rätt folk medlemmar dem jag då vet inte kommer lalla runt. Sen under mina intervjuer då visa att medlemskapet är något många vill ha och att dem inte borde kasta bort det, jag kommer inre direkt säga det men jag kommer uttrycka mig på ett sätt som inte är konstig men får dem att förstå att medlemskapet är något många vill ha. Medlemskap är börjar på ditt RP:ande.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Det ska ha tillräckligt bra RP samt kunna alla regler inom medlem, serven och discorden. Det viktigaste är att det ska ta hänsyn till alla på serven.
RDM, VDM, COPBAIT, FEARRP, METAGAMING, NEW LIFE RULE, COMBAT LOGGING, POWERGAMING, SUNT FÖRNUFT‼️
Dessa regler bör hen kunna innan det söker till medlem. Det ska såklart också ha ett mål inom sin RP inte bara gå in för att lalla. Du kan läsa reglerna för discorden på forumet samt grundreglerna. Det finns på Youtube också

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag har ett stort ansvar då jag bestämmer vem som ska få ett medlemskap och då måste jag alltid se till att den personen inte är någon lallare. Man tar hellre den säkra före det osäkra t.ex om en lallare kommer in och gör den bästa ansökan och jag märker att det är en lallare då kommer hen att nekas. Om en lite sämre ansökan glider in men spelaren verkar jätte seriös kommer den att godkännas.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar typ 3-4 timmar varje dag. Helger 7+, varanann vecka eftersom skilda föredrar, men kan ändå komma in och fixa medlemmar på en annan datorn hos pappa

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka