Accepterad Hugge37 | Ban Överklagan [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge37

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071159663/

Ditt Hex-ID: 11000014236e56f

Vad är din discord tagg? hugge37

Vem var det som bannade dig? Tarzan

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-03 221230.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var pga att jag sa dumma saker till Philip och Tarzan. Samt pga att att jag lallat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad på Unive pga att jag snodde andras bilar, men jag rpade. Samt för att jag råka joina ett donations samtal och då så skrev Tarzan till mig privat och sa "Ville du donera?". Efter som att jag är så dum så svara jag kaxigt. Efter några dagar så blev jag bannad av Tarzan och tillslut skrev jag till han på discord och var kaxig samt gick in med några hårda ord. ( Ångrar mig jättemycket för att alla mina kompisar spelar Unive och har det väldigt roligt. Skulle gärna vilja bli unbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde felet. Inte Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad innan pga lalleri (tog andras bilar)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skäms själv för det jag gjort pga att jag vill rpa igen med mina kompisar och ha det roligt. Jag skäms för allt dumt som jag sagt mot philip. Egentligen är det bara sjukt hur bra Philip och modsen har lyckats med Unive, jag är egentligen ganska avundsjuk. Men jag hade kunnat göra bättre med att inte skriva privat till någon och istället förlåta för allt dumt jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte förstöra för andra och inte snacka skit bakom skärmen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka