Accepterad hugge12345678910 | Medlem ansökning [Nisse47}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugge12345678910

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199064315342/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Backman

Vad är ditt discord namn? Huggebugge49#7096

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter "Marcus Bergman" han föddes 1998 alltså är han 24 år gammal. Han födelse datum är den 23 augusti. Han föddes i en liten stad en bit ifrån Kiruna, "riksgränsen". Marcus har sina föräldrar nära då han var det enda barnet. Han jobbade på ett hotell nästan hela livet samtidigt som han gick i skolan för att kunna överleva. Han är en hårt jobbande man då han alltid har jobbat långa dagar under hårda snöstormar och dåliga förhållanden. Samtidigt då han fick topp betyg i skolan. Marcus har aldrig haft något problem med något han har dock haft problem med att bygga muskler. Läkarna säger att hans nedbrytning av maten inte var riktigt rätt och man kunde inte göra något åt det. Marcus fick inte tillräckligt med aminosyror. Så han hade det jobbigt med det hårda jobbet hos sitt hotell men han gav aldrig upp. Marcus jobbade alltid ho sina föräldrar och när han tyckte att det var dags ville han åka till storstan. Så när Marcus var 20 år så fick han present av sina föräldrar och av hans eget sparrande en liten etta i Kiruna där han började plugga. Marcus största intresse har alltid varit bilar så han jobbade på en bilfirma medans han pluggade som säljare. När Marcus hade jobbat färdigt sin 2 års utbildning så fick han permanent jobb hos den lilla bilfirman. En dag bestämde sig Marcus för att han ville starta något nytt. Han packade allting sa hej då till sina föräldrar för att åka till storstan för att förhoppningsvis kunna starta något nytt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive då jag älskar realism. Det jag alltid har ogillat med spel är att det är för orealistiska. Därför kommer jag bidra med hög kvalitet rp och följa alla regler. Jag har alltid varit intresserad på rp men då jag har känt att jag har varit för ung för uppgiften. Men nu när jag är lite äldre så vill jag ta möjligheten och börja med detta roliga äventyret.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till servern är högkvalitativt rp då jag följer alla regler som i verkliga livet för att få det så verkligt för mig men även för andra. Jag kommer bidra till ett bra och schyst community där alla känner isig vällkomna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda sidor skall kunna känna att båda har fått en bra rp

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive av kompisar men även på sociala medier, twitch.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka