Accepterad hugge1222 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugge1222

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199824485798/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f1dbda6

Vad är din discord tagg? hugge0039

Vem var det som bannade dig? anticheat

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? felaktig anticheat ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Gick in på servern spawnade gänghus sprang ut hälsa på gubbarna åkte chillade runt bara under tiden vi kör bilen blir ja anticheat bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de var en felaktig anticheat ban då ja varken fuskar använder mig av något extra greh som inte är tillåten. så ja den är felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag personligen har en del tidigare bans men endast 0 nu senaste 3 månaderna om man inte räknar med denna, tidigare bans är oftast från ibörjan när man börja lära sig att rollspela allt från att råka prata ooc till att kanske tjuvkoppla biler eller powergaming med billar sånt jag lärt mig med tiden och är en självklarhet i detta nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej inte i detta lägget då jag ej vet varför anticheatet valde att banna mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? går inte att svara på

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja anteckna att jag har nytt discord konto pga förra blev hackat och nytt steam konto:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka