Nekad hugge12 | Medlem ansökning [Caprio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hugge12

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo tibblin

Vad är ditt discord namn? hugge#7861

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter lenny rakblad, lenny är 43 år gammal som barn var han riktigt intresserad av bilar motorer osv, hans pappa jobbade som qpark, lenny tyckte att det såg roligt ut, lenny gjorde egna lappar som barn satte på bilar där det stog felparkering, i skolan var han inte guds bästa barn han gillade inte skolan de enda lenny gillade var träslöjd där han fick röra på sig tänka kreativt, lite mer framåt i åren så hoppade lenny av skolan, han snackade med sin pappa och ville börja jobba som qpark pappan tuckte inte det var bästa iden för lenny, sedan började lenny jobba som mekonomen det gillade han verkligen han jobbade ungefär 30 år där sedan fick lenny sparken, nu ska han försöka ta sig in på qpark.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en utvecklad rp från min sida, jag kommer visa social rp inom qpark jobbet samt utanför jobbet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska spela för att ha ett roligt scenario inte för att endast vinna scenariot, sammanfattning det ska vara roligt för båda paterna att vara med i scenariot känna att det var rolig.

Hur hittade du Unive? kompisar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka