Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356697583/
Ditt Hex-ID: steam:110000117a111ef
Vad är din discord tagg? kaka är gööttttttttt#1905
Vem var det som bannade dig? Jacob Akerman#7376
Hur lång tid var din ban? : 1 dagar 21 timmar 8 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? felaktig ban
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jag blev banad för att jag sa tack gudarbna
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skrev report och frågade om dom kunde ta bort bilarn i vårt garage och när dom hade tagit bortdom så sa jag tack gudarna
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. att jag sa tack gudarna.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när jag log i 500 km,h i stan och i när jag började på unive såp vdmade jag några och det ångrar jag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte säga tack gudarna
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska säga tack gudarna
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag till 100 prosent
Ditt Hex-ID: steam:110000117a111ef
Vad är din discord tagg? kaka är gööttttttttt#1905
Vem var det som bannade dig? Jacob Akerman#7376
Hur lång tid var din ban? : 1 dagar 21 timmar 8 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? felaktig ban
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jag blev banad för att jag sa tack gudarbna
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skrev report och frågade om dom kunde ta bort bilarn i vårt garage och när dom hade tagit bortdom så sa jag tack gudarna
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. att jag sa tack gudarna.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när jag log i 500 km,h i stan och i när jag började på unive såp vdmade jag några och det ångrar jag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte säga tack gudarna
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska säga tack gudarna
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag till 100 prosent