Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo oskarsson maki
Vad heter du på discord? kaka är gööttttttttt#1905
Ange ditt födelsedatum 21 September 2009
Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag brukar köra mellan 11.00 - 05:00 nu när skolan börjar igen varje, kan bli andar tider om jag är ute med min båt vänner etc
Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 2 månader
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? n servervakt är mer som en liten skydds vakt till unive då helper och uppåt ska leta efter problemn spelare medans vi server vakter ska ta han dom problem om vi ser dem, enligt mig så ka vi ej gå och leta efter problemen och i själva verket låte dem komma till os och ta hand om dme utefrån det, medan helper mod osv leter efter problemen // problem spelarna och tar hand om dem på det viset, vi är som en liten vakt som tar hand och problemn vi ser framför oss, vi ska hjälpa lite småt att städa upp servern och få utt alla dem råtorna som finns.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag är lemplig som serverakt för att jag tycker jag är lung vet vilka beslut man ska ta och bannar inte folk för ilska eller för att vara partiskt ska man bli bannad ska man bli bannad man ska inte abusea makten och tillexepmpel banna någon som man ej tycker om bara föär att den gör minsat lilla fel, jag har även varit helper förut så jag vet ganska väll avd som ska bannas och vad som ska kickas osv, jag somsagt är en lung och o partiskt person och tar inget parti, jag är lämplig och tycker att jag är ganska bra för jobbet för att jag ha dem iqen som visa saknar som dem problem spelarna eller råtorna som bara förstör.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra sv är en person som är tydlig , är ett gott exempel för alla och absolut inte begå regelbrott , Jag tycker att de ska vara en förebild gällande deras rp nivå. En person som är kunnig inom sitt arbete och absolut inte missanvänder sina perms samt sitt förtroende från andra personer.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse och korruption är att om man använder sina perms på fel sätt. T.ex. om jag kickar eller bannar någon för att vinna scenariot så blir det abuse eller om man revvar sig själv för att man dog av en realistisk grej så blir det också abuse. Eller om man dvar en bil för att man inte ska bli insatt för inhav av ammo eller vapen så lägger man det i bilen och dvar den då blir det abuse.
Vad heter du på discord? kaka är gööttttttttt#1905
Ange ditt födelsedatum 21 September 2009
Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag brukar köra mellan 11.00 - 05:00 nu när skolan börjar igen varje, kan bli andar tider om jag är ute med min båt vänner etc
Hur länge har du varit medlem på Unive? typ 2 månader
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? n servervakt är mer som en liten skydds vakt till unive då helper och uppåt ska leta efter problemn spelare medans vi server vakter ska ta han dom problem om vi ser dem, enligt mig så ka vi ej gå och leta efter problemen och i själva verket låte dem komma till os och ta hand om dme utefrån det, medan helper mod osv leter efter problemen // problem spelarna och tar hand om dem på det viset, vi är som en liten vakt som tar hand och problemn vi ser framför oss, vi ska hjälpa lite småt att städa upp servern och få utt alla dem råtorna som finns.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag är lemplig som serverakt för att jag tycker jag är lung vet vilka beslut man ska ta och bannar inte folk för ilska eller för att vara partiskt ska man bli bannad ska man bli bannad man ska inte abusea makten och tillexepmpel banna någon som man ej tycker om bara föär att den gör minsat lilla fel, jag har även varit helper förut så jag vet ganska väll avd som ska bannas och vad som ska kickas osv, jag somsagt är en lung och o partiskt person och tar inget parti, jag är lämplig och tycker att jag är ganska bra för jobbet för att jag ha dem iqen som visa saknar som dem problem spelarna eller råtorna som bara förstör.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra sv är en person som är tydlig , är ett gott exempel för alla och absolut inte begå regelbrott , Jag tycker att de ska vara en förebild gällande deras rp nivå. En person som är kunnig inom sitt arbete och absolut inte missanvänder sina perms samt sitt förtroende från andra personer.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse och korruption är att om man använder sina perms på fel sätt. T.ex. om jag kickar eller bannar någon för att vinna scenariot så blir det abuse eller om man revvar sig själv för att man dog av en realistisk grej så blir det också abuse. Eller om man dvar en bil för att man inte ska bli insatt för inhav av ammo eller vapen så lägger man det i bilen och dvar den då blir det abuse.