Accepterad Hugge R | Ansökan till Servervakt[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge R

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Rydén

Ange ditt födelsedatum 27 Juli 2007

Vad heter du på discord? Hugge R#0643

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? Juni 2020

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Eftersom jag är en aktiv spelare som rollspelar som polis hade jag utnyttjat servervakten på ett extremt bra sätt. Varje dag jag patrullerar är det minst 30 personer om dagen som antingen copbaitar, bryter mot suntförnuft, powergaming eller failrp och det är riktigt tråkigt. Om jag var server vakt hade jag då kunnat gå vidare och antingen kickat dessa lallare eller gå ännu längre att få dem bannade. jag hade också kunnat göra scenarion bättre där jag hjälper folk. Eftersom jag är polis är jag också utbildad inom sjukvård. Då ska jag också kunna göra hlr och där med /revive. Detta hade gjort scenarion mycket lättare för både mig men också andra i scenariot då jag slipper skriva /report och fråga. Som server vakt hade jag helt enkelt hjälpt servern dagligen med att sparka lallare och folk som bryter mot regler under tiden jag rollspelar polis på servern och gör den lite bättre.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Just det är med alla lallare som kommer upp till än när man är polis. Som jag redan sagt möter jag lallare och folk som bryter mot regler dagligen och jag orkar helt enkelt inte med dem. Om jag var server vakt hade det bara blivit mycket enklare för både mig men också andra som då slipper dessa lallare. Det motviera mig extrem mycket då jag känner att jag behövs för staff inte hinner med alla lallare. Då är det perfekt för mig att vara server vakt då jag ser sådana personer hela tiden

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag hade kunnat bidra till servern med att vara en bra servervakt helt enkelt. Alla vet att staffs inte hinner med att banna alla som springer runt på servern och lallar. Då är det perfekt för mig att vara servervakt och hjälpa till. Hela kommer det upp folk till mig när jag är polis och säger att de ska sniffa knark och sånt. Sådana har inte staff och folk som är med i ledningen tid för. Då är det extremt användbart för mig att vara servervakt för hela servern.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är aktiv, mogen, har hög rp nivå, rollspelar polis så ser lallare mer en vad nån annan gör på servern. jag kommer göra jobbet som högre uppsatta saffs inte hinner göra som att kicka och banna lallare. Detta kommer jag göra under tiden jag gör skit bra scenarion som polis. Mer vet jag inte vad jag ska säga för det är typ samma frågor. Jag kommer helt enkelt vakta servern mot alla banditer som vill hit o lalla.

Varför vill du bli servervakt? Just det är med alla lallare som kommer upp till än när man är polis. Som jag redan sagt möter jag lallare och folk som bryter mot regler dagligen och jag orkar helt enkelt inte med dem. Om jag var server vakt hade det bara blivit mycket enklare för både mig men också andra som då slipper dessa lallare. Det motviera mig extrem mycket då jag känner att jag behövs för staff inte hinner med alla lallare. Då är det perfekt för mig att vara server vakt då jag ser sådana personer hela tiden. (Samma svar för det är samma fråga).

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Goda kunskaper. Men de som jag kommer använda är ju bara /kick, /svban och /revive.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja jag har varit bannad några gånger med det var förr i tiden då min rp vara lite si och så. Men den den har förbättras enormt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka