Nekad Hugge | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hugge

Icke Medlem
Meddelanden
288
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? huggebois

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Hugo Wallberg är född i sirlanka och är född 1989 Hugos Familj bestod av bara hans mamma år 2005 när Hugo var så flyttade dom till staden Unive när dom först kom dit så bodde dom hemlösa vid tiden så kunde Hugo prata svenska och började i skolan Hugo ville bli bilmekaniker han gick i skolan i 2 år för att få sin utbildning Hugo stod på några problem genom tiden men han klarade det så han startade ett företag som gick bra. Hugo är en väldigt snäll och framgångsrik person som alltid är på bra humör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och seriös Rp då jag är efaran på detta och använda sunförnuft. Och inte bryta mot regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på att inte bara vinna själv och att bara försöka få scenariot så kul så möjligt för alla:

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Inte använda Fordom som vapen Vdm) Suntförnuft tänka som man gör i verkligheten)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja började med Rp 2022

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt efaran Rp Och nu vill bidra med rp här igen.

Tillbaka