Accepterad Hugge.. | Medlem ansökning [Leoturk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hugge..

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? hugggeee

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är en kille på 45år med namn Janne. Janne är en väldigt bilintresserad person som gillar att meka och pilla på helst gammla bilar för att de är lätt mekda och billiga att hålla på med men kan även förekomma att min gubbe gillar och köper nyare bilar. så min karaktärs ursprung: min karaktär kommer ifrån en liten stad utanför örebro som växte upp med sin syster och sin mamma, hade bra betyg i grundskola och även gymnasiet. min karaktär flyttade till unive när han var 17år gammal. min karaktär har även flera fritids intressen så som parkour och crossfit. min gubbe har även svårt med ekonomin och budgeten är tjat när de kommer till att handla mat och livsmedel för att kalra vardan vilket leder till att min gubbe börjat hålla på med olagligheter så som narkotika smuggling. och andra kriminella aktiviteter detta vet såklart inte hans familj om då de skulle bli för oroliga
jag känner att jag vill bidra så mycket till servern som går iumed att denna servern tycker jag att den har seriös och bred RP utöving. jag vill även bidra med att kunna förbättra servern genom att hjälpa andra att få mer spelupplevelse inom RP alltså att min RP kommer jag att försöka att ligga på den högsta nivån som går så att andra känner att denna server är kul att utöva RP på och så att folk känner att de kan känna att denna server är någoting kul de kan spela på. men jag vill även bli medlem pågrund av att jag vill kunna utöva RP på en bredare nivå alltså att jag kan få tillexempel få bli kriminell eller andra liknadne medlemskaps aktiviteter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag har spelade fivem för några år sedan på just Unive har jag bra koll på hur allt fungerar samt hur man rpar seriöst. Jag rpade som bland annat kriminiell boss, chef osv så jag vet hur man ska skapa bra scenarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte endast ska rpa för ens själv vinning utan att motparten också kan gå ut vinnande ur ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja självklart, sunt förnuft: Man ska utöva scenario på ett rimligt sätt som man skulle hantera det i riktiga livet. RDM: Handlar om att man inte kan döda någon helt utan anledning. Meta gaming: tar information utifrån spelet in till spelet. OSV

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja somsagt körde jag för lite mer en ett år sedan på en seriös nivå

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt sugen på att göra comeback med rpn

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka